Selvbetjening

Selvbetjening er nøglen til god medlemsservice

Hos ComputerCamp udarbejder vi hjemmesider, så medlemsorganisationer kan tilbyde selvbetjening for medlemmer og frivillige. Udover at skabe en visuel identitet for organisationen er hjemmesidens formål at skabe et netværk blandt medlemmer og frivillige.
Online selvbetjening
Tilbyd dine medlemmer en nem og hurtig medlemsservice
Frigørelse af interne ressourcer
Adgang til online selvbetjening reducerer rutineprægede opgaver og ressourcer i sekretariatet
Åbent 24/7
Udvid din forenings åbningstider til 24/7

Få ComputerCamp til at hjælpe Jer med at oprette selvbetjening

CAMPs webafdeling er specialiseret i at opbygge online løsninger, der er fuldt integreret med medlems- og økonomisystemer. Det giver jer en lettere implementering og en samlet løsning, der bare virker.

Fri Layout eller standardløsning

De medfølgende web services i CAMP 365, giver jer mulighed for at udvikle layout/indhold på hjemmesiden, med ”fri” tilpasning, ift. jeres egne designskabeloner, felter mv.

CAMPs bibliotek af webservices stilles frit til rådighed i denne forbindelse. CAMP kan også levere en standard selvbetjeningsløsning, med færdige sider og fast layout og funktionalitet.

Sådan fungerer det

Introduktion til online selvbetjening

Kan du ikke se videoen? Klik her og ret dit samtykke af brugen af cookies.

Ofte stillede spørgsmål

Nej – du kan bruge de medfølgende webservices til din nuværende hjemmeside, eller få CAMP til at levere en selvbetjeningsportal, som der linkes til fra din nuværende hjemmeside.

Nej – CAMPs selvbetjeningsmoduler vedligeholdes løbende som en del af lejeaftalen.

Fordi vi har et koncept der er design- og funktionsmæssigt optimeret mod foreninger og organisationer. CAMP har en unik viden om medlemsdata samt organisationers forretning der gør, at vi kan lave løsningerne hurtigere og billigere. CAMP har et teknisk setup, der sikre overvågning, vedligeholdelse og opdatering af den samlede web-løsning.