Administration

Ville det spare tid og ressourcer hos jer, hvis jeres administrative systemer var lidt mere up-to-date?

Nem adgang til data
CAMP 365 sørger for, at du altid har adgang til valide data, uanset om du befinder dig på kontoret, hjemmekontoret eller, hvis du er på farten, via en tablet eller mobiltelefon
Økonomisk i drift
CAMP 365 opdateres løbende som en del af abonnementet, så I slipper for ekstra udgifter til konvertering, når der kommer nye versioner
Flere betalingsmuligheder
Via FarPay modulet (option) kan I modtage betalinger fra Mobile Pay, betalingskort og Nets samt udsendte opkrævninger på mail og derved spare de høje gebyrer for udsendelse af girokort

Få det fulde overblik og sammenhæng i data

Med Microsoft Dynamics ERP og vores medlemssystem får I en komplet foreningsløsning, der understøtter alle jeres administrative processer og øger effektiviteten.

CAMP 365 konceptet giver dig det fulde overblik over data og processer i det daglige administrative arbejde, på tværs af organisationen.

Den underliggende platform, Microsoft Dynamics 365 Business Central sørger for, at der er fuld integration med værktøjerne i Office 365: Word, Excel, Power BI og andre. Integrationen mellem systemerne betyder bl.a., at data kun ligger ét sted:

Med CAMP 365 sparer du derfor både kostbar tid og ressourcer, fordi de administrative systemer hænger sammen og udnytter fælles data.

Sådan fungerer det

Introduktion til CAMP 365 Administration

Ofte stillede spørgsmål

Uanset din placering, får du adgang til systemet ved at logge på din Office 365 konto.

Data i CAMP 365 er opdateret, så snart du har foretaget en ændring.

Nej – udtræk fra CAMP 365 foretages nemt via standard data views eller kendte Office værktøjer som Excel, Power BI m.fl.

Alle supportfunktioner udføres af CAMPs egne medarbejdere fra hovedkontoret i Danmark. Her får du omgående hjælp på alle hverdage i kontortiden.