1796 – korrektion af semesterberegning
Beregning af semester for medlemmer under uddannelse er rettet
1800 – Sæt postadressekode fra medlem på udvalgsmedlem
Nu initieres post-adressekode på udvalgsmedlemmet fra stamkortet.
1792 – Sørg for at periodisering virker på v25
Såfremt der anvendes et særligt kildespor for opkrævninger, så blev de ikke periodiseret med ny MS version. Det er rettet.
1813 – Læserettigheder
Knapper, som opdaterer data er nu skjult for rettighedssættet medlemslæser.
1811 – Tilpasning af rykkerformular
Rykkerformularen er ændret.Kolonnerne Bilagstype og Oprindeligt beløb er fjernet, beskrivelsen har fået mere plads og Restbeløb er omdøbt til Beløb.
Der er tilføjet mulighed for at indsætte betalingsid på rykkeren. Teksten til betalingsid opsættes som sluttekst under Rykkerbetingelser ->
1793 – Rediger i Excel
Vi har haft nogle problemer med redigering af medlemmer i Excel.Problemet bestod i en konflikt, som opstod under en automatisk omdøbning af nogle felter når Excel-filen blev gemt.Vi har fjernet konflikten, men for ikke at skabe konflikter med evt. tilretninger, kan den slags ændringer kun gennemføres over flere versioner. Vi er nu nået så langt i opgraderingsforløbet, at vi igen kan redigere medlemmer i Excel.
1821 – Køindikatorer
Køindikatorene på rollecentret kan nu sættes op til at vises i forskellige styles baseret på antallet af poster.
1735 – Anvend leveringsadresse med primært formål Opkrævning
- Ved manuel redigering af fakturakonto på opkrævninger, blev fakturerings adresse ikke hentet korrekt, hvis der var anvendt leverings adresse med opkrævningsformål på fakturakontoen.
- Ved Dan grundlag for elektroniske fakturering af opkrævninger blev fakturerings adresse ikke hentet korrekt, hvis der var anvendt leverings adresse med opkrævningsformål på fakturakontoen.
1827 – Knappen Udlign opkrævninger, fra debitorpost
Eksisterende knap "Udlign opkrævninger" på debitorpost oversigten er nu kun tilgængelig for åbne debitorposter som har en tilhørende opkrævning.Knappen er desuden flyttet så den nu ligger sammen med øvrige udligning’s knapper.
1824 – Fejlhåndtering
Vi har tilføjer genvejsknapper til de relevante poster på fejlmeddelelser der, hvor det er relevant.
1833 – Navn i overskrift på stamkort
Nu vises navnet i overskriften på stamkortet.
1830 – Standard indberetnings service (Lønsummer)
Der er udviklet API services til arbejdsgiver indberetningsskemaer, medlemsindberetninger og indberetningstal.
1763 – Mindre restriktiv dannelse af bladmodtagere
Kravet om at medlem skulle være aktivt ved dannelse modtagerlisten er ændret til at medlemmet ikke må være udmeldt på udgivelsesdatoen. Således vil medlemmer som indmeldes efter d.d. men før udgivelsesdato også blive indsat på modtagerlisten.
1808 – Tillidsrepræsentanter på ledige
Faktaboksen til tillidsrepræsentanter på ansættelsessted viser nu ikke noget for ledige.
1841 – Rapportanmodning i jobkø
Vi har forbedret visning af rapportparametre for udvalgte rapporter, når man anvender rapportanmodningssiden på jobkøposter.
1828 – Ansættelsessteds mobil nr.
Ansættelsessteds mobiltelefon nr. er tilføjet på medlemskuben.
1794 – Kræv kun email til jobkø
Det er ikke længere nødvendigt, at have opsat e-mailadresse i brugeropsætning, hvis man vil downloade en fil til CPR.
1840 – Ændringer til member API
API servicen member er udvidet med ansættelser/ansatte, medlemsabonnementer, medlemstaksonomi, medlemsuddannelser og lønsumsindberetninger.