Release note

CAMP 365 Member 25.3.0.0

22 Mar, 2025
1796 – korrektion af semesterberegning

Beregning af semester for medlemmer under uddannelse er rettet

1800 – Sæt postadressekode fra medlem på udvalgsmedlem

Nu initieres post-adressekode på udvalgsmedlemmet fra stamkortet.

1792 – Sørg for at periodisering virker på v25

Såfremt der anvendes et særligt kildespor for opkrævninger, så blev de ikke periodiseret med ny MS version. Det er rettet.

1813 – Læserettigheder

Knapper, som opdaterer data er nu skjult for rettighedssættet medlemslæser.

1811 – Tilpasning af rykkerformular

Rykkerformularen er ændret.Kolonnerne Bilagstype og Oprindeligt beløb er fjernet, beskrivelsen har fået mere plads og Restbeløb er omdøbt til Beløb.

Der er tilføjet mulighed for at indsætte betalingsid på rykkeren. Teksten til betalingsid opsættes som sluttekst under Rykkerbetingelser -> -> Debitorkommunikation på rykkerniveau -> Tekster til vedhæftede filer -> Rediger tekstlinjer -> Her indsættes den ønskede tekst med et %13 for betalingsstrengen i start eller sluttekst. Teksten kan html formatteres til RDLC layoutet.%13 benyttes til at danne betalingsstrengen til layoutet.

1793 – Rediger i Excel

Vi har haft nogle problemer med redigering af medlemmer i Excel.Problemet bestod i en konflikt, som opstod under en automatisk omdøbning af nogle felter når Excel-filen blev gemt.Vi har fjernet konflikten, men for ikke at skabe konflikter med evt. tilretninger, kan den slags ændringer kun gennemføres over flere versioner. Vi er nu nået så langt i opgraderingsforløbet, at vi igen kan redigere medlemmer i Excel.

1821 – Køindikatorer

Køindikatorene på rollecentret kan nu sættes op til at vises i forskellige styles baseret på antallet af poster.

1735 – Anvend leveringsadresse med primært formål Opkrævning
  1. Ved manuel redigering af fakturakonto på opkrævninger, blev fakturerings adresse ikke hentet korrekt, hvis der var anvendt leverings adresse med opkrævningsformål på fakturakontoen.
  2. Ved Dan grundlag for elektroniske fakturering af opkrævninger blev fakturerings adresse ikke hentet korrekt, hvis der var anvendt leverings adresse med opkrævningsformål på fakturakontoen.
1827 – Knappen Udlign opkrævninger, fra debitorpost

Eksisterende knap "Udlign opkrævninger" på debitorpost oversigten er nu kun tilgængelig for åbne debitorposter som har en tilhørende opkrævning.Knappen er desuden flyttet så den nu ligger sammen med øvrige udligning’s knapper.image.png

1824 – Fejlhåndtering

Vi har tilføjer genvejsknapper til de relevante poster på fejlmeddelelser der, hvor det er relevant.

1833 – Navn i overskrift på stamkort

Nu vises navnet i overskriften på stamkortet.

1830 – Standard indberetnings service (Lønsummer)

Der er udviklet API services til arbejdsgiver indberetningsskemaer, medlemsindberetninger og indberetningstal.

1763 – Mindre restriktiv dannelse af bladmodtagere

Kravet om at medlem skulle være aktivt ved dannelse modtagerlisten er ændret til at medlemmet ikke må være udmeldt på udgivelsesdatoen. Således vil medlemmer som indmeldes efter d.d. men før udgivelsesdato også blive indsat på modtagerlisten.

1808 – Tillidsrepræsentanter på ledige

Faktaboksen til tillidsrepræsentanter på ansættelsessted viser nu ikke noget for ledige.

1841 – Rapportanmodning i jobkø

Vi har forbedret visning af rapportparametre for udvalgte rapporter, når man anvender rapportanmodningssiden på jobkøposter.

1828 – Ansættelsessteds mobil nr.

Ansættelsessteds mobiltelefon nr. er tilføjet på medlemskuben.

1794 – Kræv kun email til jobkø

Det er ikke længere nødvendigt, at have opsat e-mailadresse i brugeropsætning, hvis man vil downloade en fil til CPR.

1840 – Ændringer til member API

API servicen member er udvidet med ansættelser/ansatte, medlemsabonnementer, medlemstaksonomi, medlemsuddannelser og lønsumsindberetninger.