Min supporter forstår mig ikke…– og jeg forstår ikke ham!

Administration |
11 mar, 2022

Hvem kontakter I i jeres forening, når I har brug for hjælp med jeres it-system?

Et call center i Indien og en lang telefonkø? Mange virksomheder outsourcer deres support-funktion til call centre i tredjeverdenslande, som måske nok kender it-systemet, men ikke kender til hverdagen for en dansk forening eller medlemsorganisation.

Det foregår på engelsk – eller en slags engelsk – og det kan helt ærligt være svært at forstå. Og faktisk kan det også være temmelig udfordrende at forklare et kompliceret problem, som man måske ikke helt selv forstår – på engelsk. Det betyder at løsninger, man kunne nå frem til på få timer lokalt, i stedet kan tage flere dage på grund af misforståelser!

Det kan være en stressende oplevelse, når du har brug for hjælp her og nu. Og en barriere som gør, at mange slet ikke kontakter supporten, men forsøger at klare sig på anden vis. Måske bliver opgaven lagt til side til en anden dag eller slet ikke løst. Det går ud over effektiviteten og den daglige drift – og i sidste ende ud over jeres medlemsservice.

Få hjælp fra nogen, der er til at forstå – og som forstår dig

Hos ComputerCamp taler vi dansk! Vi forstår hvad du siger – også hvis du taler sydsjællandsk, bornholmsk eller randrusiansk – og vi tør faktisk godt garantere, at du kan forstå, hvad vi siger.

Vi er jo specialister i foreninger og medlemsorganisationer, og vi kender de udfordringer og opgaver, I har
– og selvfølgelig kender vi alle kringelkroge i CAMP 365. Når du kontakter os, får du fat i en person, der forstår både din organisation og de it-problemer, du sidder med.

Vores supportafdeling sidder i samme rum som vores konsulenter og udviklere på kontoret i Frederikssund og kan tage fat i dem for en snak med det samme. Supporteren skal bare rejse sig og gå hen til det næste skrivebord. Der er altid en supporter med tilknyttet udvikler på vagt mellem 8 og 16, så du er sikker på at få hjælp hurtigt. Vi løser 95 % af alle problemer med det samme – så det er til at forstå. Vores support sidder klar på hotline@computercamp.dk. Send dem en besked, så tager de fat på dig hurtigst muligt!

Vil du møde en af vores supportere?

Find ud af, hvad der driver Anders Michaelsen, der sidder i vores supportfunktion, og som er en af de dygtige supportere, du kan møde.

Ifølge Anders selv tilfører han ComputerCamp mindre ekspertsnak, fordi han tager udgangspunkt i foreningens forretningslogik mere end i systemet. Og det er vigtigt, synes han. Personerne i den anden ende af linjen er jo ikke nødvendigvis it-folk, så tingene skal forklares, så de er til at forstå.

Del opslag:

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev CAMP News og hold dig opdateret på foreningsområdet.