Foreningerne er modne til at digitalisere – og få del i de mange fordele

10 okt - 2022

Digitalisering er på dagsordenen overalt i foreningerne, og det er ikke længere et spørgsmål, om man skal digitalisere, men hvornår. Ledelsen i foreningerne ved, at det kræver blod, sved og tårer, men de ved også, at der ikke er nogen vej uden om. Foreningerne er generelt modne til at digitalisere og automatisere deres arbejdsprocesser, og de er klar til at rykke i skyen. Nu handler det kun om, hvor meget der skal sættes strøm til.

Det er det, vi taler med foreningerne om for tiden.

I får adgang til en enorm underskov af integrationer

ComputerCamp traf for fire år siden en strategisk beslutning om at flytte vores medlemsløsning over på Microsoft Dynamics Business Central og altså helt i skyen. Beslutningen trækker tråde tilbage til den oprindelige kongstanke for ComputerCamp: vi leverer en løsning, der er integreret med ERP-systemet og giver foreningen adgang til alle data. Nu integrerer vi så også med mange andre systemer.

Forestil dig en kæmpestor paraply hen over jeres medlemsløsning. Der er mere end hundrede stikkontakter, foreningen kan vælge at benytte afhængig af dens skiftende behov. I rykker bare ledningerne rundt mellem kontakterne, når I har brug for det. Det er de integrationer, I har til rådighed. Og der er ingen begrænsninger på, hvilken funktionalitet I kan integrere op imod – det er plug & play.

Og det er det, fordi vi har baseret CAMP 365 på Microsoft Dynamics Business Central,en del af Microsoft Cloud porteføljen, som blandt andet også omfatter BI, CRM og Power Automation. Herudover er der en kæmpe underskov af virksomheder i hele verden, der leverer funktionalitet til Business Central. Det giver jer som forening adgang til uendelige muligheder, som kan kobles med jeres øvrige løsninger.

Tidligere lavede vi måske op til 40 procent specialtilpassede løsninger til vores kunder. I dag er det tal næsten elimineret, fordi vi næsten altid kan benytte eksisterende apps.

En fremtidssikret løsning as-a-service

Det gør en kæmpe forskel for kunderne, at de kører på standardløsninger i skyen. Med software-as-a-service er deres løsning fremtidssikret, og opdateringerne foregår løbende og automatisk, så foreningen hele tiden kører på den nyeste, opdaterede version, og den undgår de store opdateringer med en helt masse ny funktionalitet på én gang. Det giver ro i organisationen, at medarbejderne ikke udsættes for store, besværlige opdateringer med en masse ændringer, men i stedet kan koncentrere sig om deres kerneopgaver.

De kerneopgaver støtter CAMP 365 selvfølgelig op om – alt det, foreningerne har brug for fra deres medlemssystem: medlemshåndtering, selvbetjening, medlemskommunikation, opkrævninger og økonomistyring m.m. Men det vigtigste vi tilbyder, er vores branchekendskab og det gode, konstruktive samarbejde.

Og det leverer vi på, hver gang!