Er jeres service ung nok – og fleksibel nok?

Selvbetjening |
06 mar, 2023

Er jeres forening attraktiv for unge mennesker, eller taber I dem allerede før, de er kommet inden for døren hos jer? Hvis I skal tiltrække og fastholde unge som en del af jeres forening, skal I selvfølgelig have nogle tilbud, der er relevante for dem – men I skal også tænke jeres kommunikation og betalingsformer på en ny måde.

De 18-25-årige er ikke kendt for deres tålmodighed – er der noget, der ikke virker, så er de hurtigt videre. Det skal være nemt at gå til, og loyaliteten er ikke stor.

De unge vil gerne tales til – der hvor de er i forvejen, selvfølgelig…

I skal være synlige og aktive på de sociale medier, hvor de unge færdes – og nej, her kommer I ikke ret langt med Facebook… De unge er på Instagram, Snapchat og TikTok. Måske skal I levere jeres tips & tricks på Snapchat Stories eller som Reels i stedet for i nyhedsbreve eller på Facebook? Og måske skal I hellere lave et webinar og en podcast i stedet for et fysisk gå-hjem-møde.

Og så skal I selvfølgelig sørge for, at jeres selvbetjeningsløsning er tip-top – og fungerer på alle devices. Mobilen er den foretrukne kanal, og de unge vil betjene sig selv, døgnet rundt. De unge skal kunne tilmelde sig kurser, stille spørgsmål, indgå i en chat og rette deres kontaktinformationer.

Det behøver ikke være besværligt at levere de betalingsformer, medlemmerne efterspørger

Og så er der det med betalingen. Her skal I ikke regne med at kunne sende en faktura ud på mail og forvente, at der sker noget. De unge vil betale med deres foretrukne app.
Med CAMP 365 kan I benytte MobilePay, MobilePay Subscriptions, MobilePay Invoice, kortbetaling (Visa, MasterCard Debit, MasterCard Kredit), Dankort og FI-kort (+71).

Pyha, det lyder som om, der gemmer sig rigtig mange arbejdsgange i håndteringen af medlemmernes indbetalinger! Men det gør der faktisk ikke, hvis I har CAMP 365 som jeres medlemssystem.

Med CAMP 365 skal I blot bogføre i økonomisystemet, som I plejer, og sende alle jeres opkrævninger til FarPay. Resten kører automatisk – uanset hvilke typer betalingsløsninger I tilbyder. I kan altså tilbyde lige den betalingsløsning, jeres medlemmer foretrækker, uden mere besvær for jer. Det er en service og et frit valg, jeres medlemmer forventer af jer – især de unge af dem.

ComputerCamp samarbejder med FarPay, der leverer en serviceløsning, der er direkte integreret op mod CAMP 365/Business Central. FarPay står for alt, der vedrører betalinger, også skift af betalingsmåde. Det hele er automatiseret, og risikoen for menneskelige fejl er fjernet. I skal bare opdatere jeres data i CAMP 365, så overføres data automatisk til FarPay, som sørger for betalingen og leverer opdaterede data tilbage i jeres betalingskladde. Som forening får I mindre administration, mindre bøvl og meget mindre tidsforbrug! Og jeres medlemmer mærker kun, at de kan få det, som de vil have det!

Del opslag:

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev CAMP News og hold dig opdateret på foreningsområdet.