Uh, det lyder dyrt… Vi klarer os med det, vi har!

07 jul - 2020

Er det den besked, du giver dig selv og dine medarbejdere, når de klager over et langsommeligt økonomisystem, som I ikke kan søge i? Et økonomisystem, der ikke er integreret med jeres hjemmeside, og som kræver masser af manuelt arbejde – både i hverdagen, og når I skal have budgettet færdigt?

Mange mindre (og sådan set også nogle af de store!) foreninger kæmper med et forældet ERP-system. Ofte sidder foreningerne med en gammel version af Navision, Dynamics AX eller C5, som ikke er blevet opdateret i årevis.

Vi ved, hvad vi har og ikke, hvad vi får…

For det er da ikke nødvendigt – og i hvert fald er der ikke råd eller tid til de dyre opdateringer. Måske kender dine nøglemedarbejdere det gamle system ud i alle kroge og afkroge og er ikke spor motiverede for at opdatere – noget går altid galt, eller så ser det helt forkert ud, og hvor er nu xx og yy? I hvert fald ikke der, hvor de plejer!

Det er måske nok et velkendt system, men det trækker tænder – og arbejdstid! – ud!

Med et økonomisystem, der ikke kan integreres med jeres hjemmeside eller medlemssystem, har I ikke overblikket over medlemmerne, og dårlige brugergrænseflader og manuelle processer gør, at dine medarbejdere bruger deres tid uhensigtsmæssigt.

Slip for besværlige opdateringer og nye, dyre versioner

Hvad nu, hvis du kan slippe for de dyre opdateringer og altid køre på den nyeste version? Hvad nu, hvis du kan slippe for de store forandringer to gange om året og kan nøjes med løbende opdateringer? Hvad hvis du ikke skal tage stilling til, hvilke opdateringer, du skal have hvornår – og hvilke du måske kan undvære, fordi de er for dyre…?

Det kan du med en cloud-løsning! ComputerCamps medlemssystem til foreninger, Camp 365, er baseret på Dynamics 365 Business Central, som er den nyeste version af NAV. Med en cloud-løsning as a service har du altid den seneste version af dit økonomisystem.

Din løsning opdateres løbende, ligesom du er vant til med din Microsoft 365, så du altid arbejder med de seneste nye features – og det gælder alle i din organisation.

Det giver dig selvfølgelig økonomiske besparelser, fordi du:

  • ikke sidder med forældet version, som pludselig er nødt til at få nyt, stort, dyrt løft for at komme up to date
  • ikke skal til at flytte alle dine data over
  • kun betaler for det antal brugere, du har på, og kan skrue op og ned pr måned

Oven i det, slipper du for pludselige prishop – alt ligger i den månedlige betaling, som dækker adgang til løsningen, opdateringer, hosting og drift.

Har I lige fået nye brugere – elever, praktikanter, personer i løntilskud – så kan du skrue op og ned fra måned til måned.

Det er nemt, og I arbejder med kendte værktøjer

Der er fuld integration mellem økonomisystemet og excel, så du og dine medarbejdere kan arbejde i excel, som I plejer, mens I i virkeligheden arbejder i økonomisystemet! Det gør, at alle kan være og ikke behøver lange introduktioner til et nyt system. Hvis nogen skal rapportere ind til budgetterne, behøver de ikke kende økonomisystemet eller være brugere på Business Central. De kan lave deres opdateringer i excel og føre det over.

Samtidig har I adgang til økonomisystemet fra alle platforme, mobil tablet og pc og får adgang til jeres egen opsætning, når I logger på.

Søren Meldgaard sidder klar til at fortælle dig mere om fordelene ved et fuldt integreret medlems- og økonomisystem på sme@computercamp.dk eller 31 47 03 23.