Office 365

De basale funktioner for at enhver organisation kan fungere er, at der findes en platform, hvor brugerne kan dele informationer, samarbejde om dokumenter og have et samlet overblik over medarbejderes opgaver og færden.

Office 365 er et koncept, som bygger organisationen sammen i én løsning.
Alle systemer alle device
Office 365 applikationer kan installeres på pc’er, tablets, smartphones mm.
Samarbejdsplatform
Office 365 er en samarbejdsplatform der via bl.a. Teams, SharePoint og Exchange binder virksomheden sammen i én.
Nemt tilgængeligt
Office 365 kan oprettes og installeres af alle.

En bred vifte af funktioner

Office 365 dækker over et stort katalog af applikationer og funktioner. Udover omkring 60 forskellige applikationer, ligger der tusindvis af funktioner og integrationer til andre produkter – f.eks. Dynamics Business Central, som CAMP 365 er bygget på. Også har vi ikke engang nævnt de mange 3. parts produkter og integrationer der er lavet til Office 365. Licensstrukturen gør, at man kan vælge den løsning som passer organisationen i dag.

Integrationer

Som nævnt findes der i Office 365 en lang række integrationer til andre produkter. Integrationer som traditionelt er vanskelige at opsætte og vedligeholde – selv for IT-vante brugere. I Office 365 skal man slet ikke tænke på hele teknikken bag integrationen til f.eks. Business Central – den håndterer Microsoft 100% i konceptet.

Fleksibel og sikkert

Når man arbejder i Office 365 kan man tilgå alle løsninger alle steder fra, når bare der er en internetforbindelse. Man skal ikke tænke på ekstern adgang til medarbejdere, som f.eks. er ude at rejse – man kan ovenikøbet dele dokumenter eller hele arbejdsområder med eksterne kontakter eller samarbejdspartnere, med et par enkelte klik – igen håndteres teknikken af Microsoft, som samtidigt sikre at al tilgang til løsningerne har højeste sikkerhedsniveau, hvilket de færreste organisationer vil kunne leve op til i eget hosted IT-miljø.

Ofte stillede spørgsmål om Office 365:

Et hav af muligheder og værktøjer for samarbejde i organisationen, men primært kendt er Exchange Mail, SharePoint og Office pakken (Word, Excel mv.)

Office 365 ligger i Skyen og alle lokale IT-installationer kan ”skrottes” – Microsoft tager sig af al driften.

Adgang til Office 365 er sikret med MFA (Multi Factor Authentication), som i betyder, at udover et Brugernavn og Password, skal man have en tredje validering inden man lukkes ind i systemet – dette kan f.eks. være en godkendelse på Mobiltelefonen.

Microsoft sikre backup af alle data i Office 365. Ønsker man en mere fleksibel backup, findes der en række 3. parts produkter, som fungerer upåklageligt.

Klar til at begynde?

Skriv til os og vi vil bestræbe os på at kontakte dig hurtigst muligt.
Du kan også ringe til os på telefon: +45 47 36 05 00