Jeres medlemssystem skal hænge sammen på kryds og tværs – med mere end gode intentioner

30 nov - 2020

Arbejder din forening med et ældre medlemssystem, der ikke understøtter jeres forretning eller de krav, medlemmerne stiller til en moderne forening, ved du helt sikkert, at der er både tid og penge at spare ved at digitalisere og automatisere processerne.

Med et sammenhængende medlemssystem, der integrerer ERP-system, medlems-system og hjemmeside, bliver jeres processer uendeligt meget nemmere og mere smidige.

Det vil glæde dine medarbejdere – at de kan bruge deres tid på at servicere medlemmerne i stedet for at udføre kedelige administrative opgaver. Og det vil i den grad glæde dine medlemmer – både at få den forbedrede service fra medarbejderne, men også at kunne betjene sig selv på foreningens hjemmeside.

Selvbetjening er ikke one size fits all

Når I giver medlemmerne adgang til selvbetjening, skal I sørge for, at hele flowet er tænkt godt og grundigt igennem, så det er intuitivt – og virker!
Vi ser mange hjemmesider, der forsøger at kompensere for diverse fejl og uhensigtsmæssigheder i ældre systemer, ved at skrive sig ud af det:

”Hvis du ikke kan tilgå dine dokumenter på ’min side’, skyldes det måske, at du ikke har accepteret pop-up vinduer. Åbn vores 13 sider lange guide til at acceptere pop-up vinduer her – og når du har udført det hele, SÅ kan du åbne dine dokumenter.”

Hvor mange medlemmer griber mon telefonen i stedet for? Mon ikke det er de fleste?
Ikke nogen hensigtsmæssig måde at bruge hverken medlemmets eller jeres medarbejderes tid på…

Vi kender foreningerne – også din

Det er derfor, vi altid anbefaler, at I tænker jer godt om, når I vælger ny hjemmeside. Måske er webbureauet kendt for sine lækre hjemmesider, men hvor meget ved det om foreninger, medlemshåndtering og integration med de administrative systemer?

Tag fat i os, hvis I vi være sikre på, at al funktionalitet skal arbejde gnidningsfrit sammen på tværs af hjemmeside, økonomisystem og medlemshåndtering! Vi arbejder med foreninger – og KUN med foreninger. Det har vi gjort i over 40 år, så vi kender foreningernes udfordringer, og vi kender jeres forretningsprocesser – og har udviklet et medlemssystem, der matcher hele vejen rundt.

CAMP 365 bygger på Microsoft Business Central

Vores medlemssystem CAMP 365 bygger på Business Central, Microsofts administrative platform. Derfor kan vi garantere for, at al lovgivning er indarbejdet i systemet – det gør det nemt at overholde de til enhver tid gældende love og regler, blandt andet indenfor GDPR. Det samme gælder for det tekniske område. Platformen er selvfølgelig altid 100 % kompatibel med de øvrige Microsoft-produkter, programmer og browsere. Det er med til at sikre sammenhængskraften i hele din medlemsløsning.

Vil du høre mere om CAMP 365, så tag fat i Søren Meldgaard på 31 47 03 23 eller send ham en mail på sme@computercamp.dk.