
Jeres medlemmer gider ikke tale med jer!
Gør I det nemt for jeres medlemmer at være medlem hos jer, eller spænder I ben for dem? Spilder I jeres medlemmers tid – og jeres egen?
Er I lige som Fakta? Og vil så gerne have, at kunderne bliver fem minutter mere…? Det bliver I nok ikke populære på, for I kan være nok så venlige og servicemindede og have styr på den perfekte personlige betjening.
Gem den gode personlige service til de kunder, der rent faktisk har brug for den og lad de andre betjene sig selv. Dét er god service!
Vi bruger ikke vores telefoner til at tale i mere
Medlemmerne stiller krav til deres forening – I skal være up to date, I skal tilbyde gode services, det skal være nemt – og så gider de faktisk ikke tale med jer… De vil hellere betjene sig selv.
Telefonsamtaler er erstattet af Messenger-beskeder og SMS’er. Taleminutterne er erstattet af databrug. Vi gider ikke tale i telefon, men vil hellere ordne tingene selv, når det passer os. Og irritationen over at sidde i en eventuel telefonkø, gør ikke noget godt for kundeforholdet…
Spilder I medlemmernes – og jeres egen – tid?
Giver I medlemmerne mulighed for selv at ændre deres stamdata eller melde sig til kurser og foredrag? Eller skal de have fat i telefonen og ringe og forstyrre en medarbejder for det?
Det er spild af tid! Jeres og deres! Og ikke et godt signal til potentielle medlemmer – eller kunder i butikken. I kommer til at fremstå gammeldags og lidt outdated, og det falder ikke i god jord blandt den yngre generation.
Skal I tiltrække nye og yngre medlemmer skal I tilbyde dem selvbetjening og et moderne online univers, som er nemt at bruge – og som holder åbent 24/7.
Det kan vi hjælpe jer med!
CAMP 365 er et medlemssystem til professionelle medlemsorganisationer. Det er en komplet, integreret foreningsløsning, der samler alle foreningens medlemsdata og aktiviteter i ét system.
Hvis jeres hjemmeside spiller 100 procent sammen med jeres medlemssystem og er fuldt integreret med jeres økonomisystem, kan I give medlemmerne den bedste service på alle tænkelige skærme og devices.
Du kan læse mere om selvbetjening og de øvrige moduler i CAMP 365 her