Fra tre uger til to dage – så meget tid sparer EjendomDanmark med CAMP 365

Siden september 2021 har CAMP 365 været EjendomDanmarks primære værktøj til medlemsadministration, eventhåndtering og økonomistyring. Og der er nok at holde styr på.

Hos EjendomDanmark kan ét medlem udgøre op til 800 personer, der alle har deres egen adgang til medlemssystemet. Så det er et komplekst system med mange brugere, meget indhold og mange forskellige funktioner.
”Tidligere benyttede vi flere forskellige systemer, der ikke fungerede optimalt sammen. Vi skulle derfor kopiere data mellem systemerne, og det resulterede selvfølgelig i menneskelige fejl og dermed tab af data. Med CAMP 365 er alle opgaver samlet i ét system. Det er langt mere effektivt, og vi sparer meget tid,” siger Dea Skovshoved, der er medlems- og marketingskonsulent, og som derfor var dybt involveret i EjendomDanmarks skift til CAMP 365.
Dea Skovshoved
Medlems- og marketingkonsulent – EJENDOMDANMARK

Fra tre uger til to dage…

Tidligere var opkrævning af kontingent noget, der fyldte meget hos EjendomDanmark. Medlemmerne skal faktureres forskellige beløb baseret på deres indberetninger:

”Vi havde en hel afdeling i gang, og de lavede ikke andet i tre uger. Der var mange henvendelser og fejlretninger, når vi sendte opkrævningerne ud. Det var et kompliceret projekt, og der skete menneskelige fejl,” siger Dea Skovshoved.

Det er slut nu, hvor EjendomDanmark har ét samlet system, udviklet specifikt til at håndtere medlemmer og kontingentopkrævning. I år har Dea Skovshoved brugt to dage.

”Nu har vi et system, der lettere kan samle op og give os et overblik, så vi kan beregne og trække kontingenterne korrekt. Det er en kæmpe tidsbesparelse, at alle data genereres ét sted – og vi har meget færre fejl og færre henvendelser,” siger hun begejstret.

Bedre medlemsservice på mange niveauer

EjendomDanmarks medarbejdere er glade for det nye system. De har et bedre overblik over det enkelte medlem og dets aktiviteter – hvilke bøger har de købt, hvilke kurser har de tilmeldt sig, og hvilke vejledninger de henter, fortæller Dea Skovshoved. Hvert medlem har desuden sit eget debitornummer.

”Vores reception er rigtig glade for det, fordi de kan svare på medlemmernes spørgsmål med det samme, når de ringer. De skal ikke længere lede i flere systemer, men har nem adgang til medlemmets data og kan svare på et sekund. Det har gjort deres arbejdsliv nemmere. Samtidig slipper medlemmerne for at blive stillet om til andre afdelinger og får hurtigt svar på deres spørgsmål.”

EjendomDanmark er begyndt at bruge sine data mere aktivt, fordi alt er samlet i ét system, og de kan tracke på det. De er blevet mere opmærksomme på mønstre og udsving i aktiviteten hen over året – hvornår bliver et bestemt emne pludselig interessant for medlemmerne?

”Det gør, at vi kan være proaktive og informere om relevante emner, når medlemmerne har brug for det. Selvfølgelig har vi et årshjul, der kører, men vi arbejder med politisk arbejde, så når medlemmerne begynder at interessere sig for et emne, skal vi være klar til at adressere det,” siger Dea Skovshoved.

Brancheorganisationen har også fået overblik over de medlemmer, der ikke er aktive og kan sætte tid af til at udvikle nye tilbud til dem, siger Dea Skovshoved:

”Vi har fået frigivet nogle ressourcer, som vi kan bruge på aktiviteter, der er vigtige for medlemmerne. Det håber jeg, at de kan mærke i den kommende tid.”

Et stabilt og sikkert setup skaber tryghed

Overgangen til CAMP 365 har givet stabilitet og tryghed, fortæller underdirektør hos EjendomDanmark Morten Marott Larsen:

”Vi er ikke så sårbare i forhold til integration mellem systemer, som vi var tidligere, og vi har fået et system, som vi kan regne med, og som er mere sikkert, fordi det kører på Microsofts platform. Vi har en bedre tilgængelighed og kan nemmere arbejde remote. Samlet set sparer vi tid, fordi vi har et mere stabilt setup.”
Morten Marott Larsen
Underdirektør – EJENDOMDANMARK

Han roser brugergrænsefladen på CAMP 365:

”Brugergrænsefladen er mere moderne og lækker, end vi har været vant til – og så er det en fordel, at systemet er baseret på Microsoft Business Central, så det ligner noget, medarbejderne kender i forvejen. Det er baseret på en logik, som alle er vant til og er dermed hurtigere at lære medarbejderne op i – de kender logikken og genvejstasterne i forvejen.”

EjendomDanmark har lagt vægt på, at deres medlemsløsning skal være så tæt på standardsystemet som muligt. Det fungerer, fordi CAMP 365 er gennemprøvet til foreninger og deres behov.

ComputerCamps branchekendskab er en kæmpe fordel

”Generelt føler vi, at ComputerCamp forstår os og kender vores udfordringer som brancheorganisation. Det ér vigtigt, at de har en forståelse for vores hverdag og kan rådgive os ud fra det. Vi er jo ikke it-eksperter, derfor er det en kæmpe hjælp, at de kender logikken i vores forretning,” siger Morten Marott Larsen og afslutter: ”Valget faldt på ComputerCamp, fordi ComputerCamp havde gode referencer, og det er vores erfaring, at de er gode til at være der for os, når det brænder på. Det er nemt at være i dialog med dem, de forstår vores ønsker og udvikler en løsning til det.”

Dea Skovshoved supplerer:

”Det har været et rigtig godt samarbejde med Daniela Arli Sørensen og Jens Østergaard. Jens har siddet her meget og har været rundt i alle afdelinger og lyttet til medarbejdernes frustrationer. Det har været utrolig hjælpsomt. Han er god til at sortere i, hvad der handler om, at vi skifter til et nyt system, og hvad der er problemer, som vi kan gøre noget ved. Her et år efter får vi stadig god service, når vi ringer. I det hele taget er det nemt af få fat i ComputerCamp, og de har et godt informationsniveau.”

Hvad bruger EjendomDanmark CAMP 365 til?

Foreningen bruger især CAMP 365 til medlemsregister, hvor de vedligeholder data på medlemmerne, opkræver kontingent og behandler ordrer. Medlemsregisteret er integreret med hjemmesiden, hvor medlemmerne kan købe forskellige produkter.

EjendomDanmark har en kursusafdeling med 2,5 dedikerede medarbejdere, der administrerer kurser for 12-15 millioner kroner om året, med rigtig mange kurser og deltagere. Medlemmerne kan tilmelde sig kurser og har adgang til en portal med materiale, de kan downloade før og efter kurser og hente karakterblade m.m. efter endt kursus. EjendomDanmark kan også dele medlemmernes uddannelsesbeviser med offentlige myndigheder.

Det har EjendomDanmark fået

  • Økonomisystem: Dynamics 365 Business Central
  • Medlems- og Eventløsning: CAMP 365 Member, CAMP 365 Event – 25 brugere
  • WordPress Webshop
  • Selvbetjening: Integration af hjemmeside med Dynamics 365 Business Central/CAMP 365
  • Økonomi: Continia – Payment Management løsning til Dynamics 365 Business Central
  • Navidoc: Kreditor workflow løsning
  • Sideprojekt med integration til Peytz nyhedsbrevssystem.