Duut, duut, vent venligst…

31 mar - 2020

Du er nu nummer 17 i køen… Vent venligst… Ønsker du at melde en fejl, tast 1. Ønsker du at høre noget om den seneste systemopdatering, tast 2. Ønsker du at oprette en bruger, tast 3. Ønsker du personlig betjening, tast 4. Ønsker du at tale med nogen, der faktisk kan hjælpe dig, vent venligst… Duut, duut, duut…

Findes der noget mere frustrerende i hele verden end at vente i en telefonkø? Skrattende oldies-but-googdies-hits afbrudt af Du er nu nummer 12 i køen, og når telefonen så endelig begynder at ringe, bliver du smidt af og kan starte forfra…

Hvem ringer I til i jeres forening, når I har brug for hjælp med jeres medlemssystem?

Et call center i Indien og en lang telefonkø? Rigtig mange virksomheder outsourcer deres support-funktion til call centre i tredjeverdenslande, som måske nok kender it-systemet, men ikke kender til hverdagen for en dansk medlemsorganisation.

Det kan være en stressende oplevelse, når du har brug for hjælp her og nu. Det kan være med opgaver, du kun udfører en sjælden gang – som nu er det tid til at indberette til SKAT, hvordan er det nu, vi gør?

Det kan være, når din kollega er sygemeldt eller på ferie, og pludselig sidder du med hans opgaver og kan ikke finde den rigtige vej gennem systemet. Eller når systemet opfører sig mærkeligt, og du ikke kan gennemskue, om det er en fejl 40 eller opsætningen.

Uanset hvilke problemer I ringer med, må løsningen af dem ikke gå ud over den daglige drift. Derfor har I brug for lynhurtig hjælp, så problemet ikke går ud over jeres medlemsservice.

Ring til nogen, der kender din hverdag

Hos ComputerCamp er vi specialister i medlemsorganisationer, og vi kender de udfordringer og opgaver, I har i foreningerne – og selvfølgelig vores eget medlemssystem til bunds. Når du ringer til os, får du fat i en person, der forstår både din organisation og de it-problemer, du ringer med. Og du slipper for lange telefonkøer og en masse forklaringer.

Vi løser 95 % af alle problemer over telefonen med det samme. Ringer du med et problem, som supporten ikke kan gennemskue – så sidder han lige overfor vores konsulenter og udviklere på kontoret i Frederikssund og kan tage fat i dem for en snak med det samme. Han skal bare rejse sig og gå hen til det næste skrivebord.

Der er altid en supporter og en tilknyttet udvikler, der har vagten mellem 8 og 16, så du er sikker på at blive hjulpet hurtigst muligt.

Vil du høre mere om et medlemssystem, der er udviklet af nogen, der kender til dine udfordringer i foreningen, og som står klar med en kompetent support?

Så tag fat i Søren Meldgaard på 31 47 03 23 eller sme@www.computercamp.dk.